Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

Haar routine onder de douche

Ik hoef jullie vast niet meer te vertellen dat mijn haar belangrijk is? Ik ben dol op extensions, mijn haar verven, krullen, stijlen enzovoort. Ik zal later nog een artikel maken over extensions en de producten waarmee ik mijn haar verzorg, maar eerst waarmee ik mijn haar verzorg onder de douche. Als je je haar kleurt is het belangrijk een goede shampoo te vinden speciaal voor gekleurd haar. Hierdoor vervaagt de kleur iets langzamer dan normaal. Het is even zoeken geweest, maar kijk snel verder naar mijn all time favorites voor onder de douche! 


Oo yeah, I love Aussie! De beste shampoo tot nu toe, vindt ik. Wat ben ik blij dat dit merk naar Nederland is gekomen. Veel YouTubers prezen dit product de hemel in en nu kan ik helemaal begrijpen waarom! Ik heb de lijn voor gekleurd haar. Shampoo, conditioner en het masker. Soms gebruikte ik merken door elkaar maar Aussie bevalt me zo goed dat ik meteen de hele lijn heb ingeslagen. 

Je hebt maar een klein beetje nodig van elk product waardoor je er best lang mee kunt doen. Ook blijft de kleur, na mijn idee, er langer inzitten en lijkt mijn haar minder dof. Ja, ik ben groot fan! 

Kort artikel, maar er valt vrij weinig verder over te vertellen behalve dat ik deze lijn echt super fijn vind. Aussie heeft trouwens ook andere lijnen, dus er zit zeker ook wat voor jou bij. Het merk is misschien niet helemaal budgetproof, maar ik vind dat het zijn geld zeker waard is. 

Aussie Colour Mate shampoo 300 ml - €6,99
Aussie Colour Mate conditioner 250 ml - €6,99
Aussie 3 Minute Miracle mask - €8,99

4 opmerkingen:

  1. Die Aussie producten moet ik nog steeds binnen krijgen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je een fantastische blog hebt en super leuke artikelen schrijft, daarom heb ik je ook genomineerd voor de Liebster Award!

    http://myfantasticnails.blogspot.nl/2012/08/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar kan je het kopen? Heb ik er nou overheen gelezen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aussie klinkt inderdaad wel als een goed merk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...